2007 02 16-17 Latvija - Gaujos nacionalinis parkas parkas Spausdinti Siųsti el.paštu
Trečiadienis, 21 vasario 2007
Dalyviai: Tanka, Rolas, Saulius Nr.1, Saulius Nr.2, Lena, Linas, Aleksas nevažiavo nors dažnai buvop minimas, o Julka su Vadimu važiavo, bet nedalyvavo.

Ruošėmės važiuoti i Čepkelius, bet deja Sauliai sumaišė visus mūsų planus, pasiūlė Latviją. Tanka aišku pasirašė negalvodama (jokios savigarbos, nors pasilaužius būtu), Rolas iš paskos, tai ir aš su žmonele pasidaviau nors žinojau tik kad varom ant ledo.

Sample Image

Pakeliui sutikom porele matracininkų pirštais nerodysiu nors tai buvo  Julka su Vadimu, matai akvaparkas jiems svarbiausia... O mes pasirodo i Gaujos nacionalini parką atvažiavome.
Ledą radome prie Ieriki miestelio ant Dzilnas skardžio, Ledas buvo puikus iki pat vakaro (kiek vargome kol jį nudaužėme), užšalęs dviejose vietose, gal koki 12-14 m aukščio  stati siena. Sauliai su Tanka priešaky pakabino viršutinę saugą. Prisilaipiojom visi nerealiai, Rolas vis džiaugėsi, kad prisilaipiojo daugiau negu Slovakijoj. O man tai buvo pirma patirtis. Laipiojom dviem komandomis iki temstant, kol nusibodo ir ledą beveik visą nukalėm. Vargšai Latviai  nebeturės kur laipiot.

Nakvoti dauguma norėjo palapinėj, bet pamatę Lenos kvadratines akis nusprendėme ieškoti viešbutuko. Viena viešbutuką Tanka matė netoliese, ten ir nuvažiavome. Augšligatne miestelyje padorus viešbutukas Mana muiža.  Gavome visiems dvivietį kambarį sauną ir biliardą ir viskas už 25 latus.

Ryte atsikėlę varėm pasikultūrinti, aplankėme Araišu  kaimą saloje ant pastatytą ant polių, šalia kalavijuočių pilis. Apžiūrėję nuvažiavome į Cėsį ten apžiūrėjome pilį, kuri tikrai gerai išlikus. Saulius iškerto pradėjo lipt sienomis, vos nukrapštėm jį nuo ten.

Prisikultūrinę traukėm slides ir Rolo vedami pradėjome apylinkių apžvalgą. Nuo pat pradžiu prie mūsų prilipo fotografas, kuris puse keliones tai vienoje tai kitoje vietoje mus fotografavo. Jisai truputi pakoregavo mūsų maršrutą nukreipdamas į įspūdingą Raksu klinčių uolą. Nuo jos mes su visais daiktais virvėmis leidomės žemyn, besileisdamas jaučiausi kaip foto modelis, fotografavo Rolas, Saulius ir dar latvis. Toliau pavažiavę miškų įsidrąsinę užlipome ant Amatos upelės ledo. Čiuožimas ledu labai patiko, čiuožti lengva,upės šlaitai skardingi visur klinčių atodangos, varvekliai, properšos. Taip ir vakaras atėjo.

Toliau automobilis ir kelionė namo.

1. 2007-02-20 21:16

:cry

2. 2007-02-21 09:33

Prirasiau cia daug, bet kol rasiau atsilogino puslapis paspaudziu aply ir viskas prapuole :[ tfu visa valanda vargo veltui... Dar valanda meginau surasti duomenis.... bet niekur neisisaugojo
Va dabar pavyko

3. 2007-02-21 10:55

Linai, paimk pirageli uz gera ir trumpa pasakojima :) , dar reiks sauleno nuotrauku ideti.

tania
4. 2007-02-21 12:38

nu grazu ir linksma ten pas jumi buvo :) dziugu girdet kad visi laimingi ir sveiki gryzot ...

rimukas
5. 2007-02-21 18:34

:x

buratinas

Atnaujinta ( Antradienis, 01 balandžio 2014 )