2020 02 27 - 03 07 Omanas Spausdinti Siųsti el.paštu
Pirmadienis, 12 rugpjūčio 2019
Omano Sultonatas (Omanas) – valstybė pietvakarinėje Azijos dalyje, Artimuosiuose Rytuose. Ribojasi su Jungtiniais Arabų Emiratais šiaurės vakaruose, Saudo Arabija vakaruose, Jemenu pietvakariuose, taip pat su Arabijos jūra pietuose ir rytuose bei Persijos įlanka šiaurės rytuose. Šalis saugi ir draugiška.

Wadi Tiwi

Dalyviai: Rolas, Rimvydas, Vytautas, Tatjana, Lina, Donatas, Lina, Rokas, Mantas, Lina, Kristijonas
Rolo nuotraukos čia:
Rimvydo nuotraukos čia:

Via ferrata Hadžaro kalnuose

Jebel Shams (saulės kalnas) – aukščiausias kalnas Omano šiaurės rytuose, priklausantis Hadžaro kalnų grandinei. Aukštis 3075 metrų. Kalnas yra 240 km nuo Maskato. Jis žymus ne tiek savo viršūne, kiek įspūdingai atsiveriančia Gran Kanjono panorama. Vasaros metu čia laikosi ~20 °C temperatūra, o žiemos metu atšąla iki 0 °C.
1 Snake Canyon, Wadi Bani Awf 3SK

Snake Canyon

2 Wadi Ta'ab 4SK

Wadi Ta'ab

3 Wadi Shab 2 SK

Wadi Shab

4 Wadi Tiwi 3 SK

Wadi Tiwi

Wahiba smėlynai – dykuma.

Wahiba

Wadi Bani Kahlid tarpeklis. Nuostabios maudynės, natūralus gamtos dovanojamu žuvelių SPA kojoms.

1. 2020-02-29 22:52

Via feratą įveikėme, pasivaikščiojome virš giliausio slėnio Omane. Kaip ir tvarka. Judame link Snake tarpeklio. Saulė šviečia, šilta, bet nekaršta.

2. 2020-03-01 23:07

Per tris valandas pravarėme Snake tarpeklį. Šiais metais ženkliai daugiau vandens, vanduo net bėga, o ne tik stovinčios balos. Keliaujam link Wadi Fins maršruto. Nakvynė Arabų jūros pakrantėje.

3. 2020-03-02 21:25

Išlindome iš Wadi Taab maršruto. 9 val. ryto išėjome ir 16 val. buvome prie mašinų. Gera diena, šiandien darbo turėjome. Viskas puikiai.

4. 2020-03-03 13:48

Pabuvome Wadi Saab tarpeklyje, dabar važiuojame gaudyti transporto užmetimui į Wadi Tiwi. Rytoj ilgiausias maršrutas nusimato.

5. 2020-03-04 23:07

Išlindome iš Wadi Tiwi tarpeklio, užtrukome 10 val. Viskas puikiai ir sėkmingai. Rytoj link dykumos trauksime.

6. 2020-03-08 17:10

Ačiū Rolai už nuostabią kelionę! Puikūs ir draugiški bendrakeleiviai. Metus į priekį prisiplaukiojome Linksmi vakarai gamtoje, mafijos žaidimas ir šėlionės…. dumba dumba dumba dumba……

Vytautas

Atnaujinta ( Penktadienis, 03 balandžio 2020 )