2018 07 16 - 29 Korsika Spausdinti Siųsti el.paštu
Sekmadienis, 15 liepos 2018
Aštuntas Rolo kartas į Korsiką. Atrodo viskas žinoma, pažįstama, bet jaučiu, kad šį kartą bus naujai. Naujai, nes į kelionę iškeliauja su savo šeima - Rokas, namie jau šokinėjąs nuo 3m, pasiryžęs nušokti nuo 5-ių arba 8-ių metrų (atsakymas priklauso nuo paklausto momento nuotaikos). Kasdien skaičiuojantis naktis iki kelionės pradžios, kelionės laiką iki salos konvertuojantis į valandas ir po to į minutes ir lygindamas 2-ų valandų atstumą iki kaimo su mūsų 26-iomis iki salos išpūtęs akis kartoja - oooo, čia tai oooo. Žemėlapyje prieš savo lovą aiškindamasis, kur tas mūsų atostogų taškas. O parvežtą kanjoningo ekipuotę išdidžiai demonstruojantis prieš telefono kamerą. Smagu, kad dar nepažintas, Rolo gyvenime svarbią vietą užimantis kanjoningasvis traukia ir jo sūnų. Kaip iki paskutinio momento - kol savo akimis nepamatėme nuo 3m stryktelėjančio į vandenį, negalėjome nei įsivaizduoti, kad jis taip paprastai ir kartu ryžtingai gali nušokti. Tikiu, kad tai, kas tėčio pažįstama, įvaldyta ir patirta kažkuria dalimi jau yra sūnaus kraujyje.

LeVaka

Dukra Gabija po savo diplomų įteikimo atskrenda į LT, kad mes kartu iškeliautume atostogų nauju kampu. Širdyje gera, kai vaikuose yra noras ir Rolo gyvenimo dalis priartės ir prie jų. Kad galės parodyti ir pasidalinti tuo, ką pats yra atradęs - gamtą, kalnus, tarpeklius ir kalnų upes ir kartu atrasti dar artimesnį ryšį, bendravimą, buvimą kartu.

Kaip juokais būtų galima pavadinti dar vieną kelionės kampą - jaunikio - kandidato į žentus išbandymas. Gyvenimas viską sudėlioja į savo vietas pats, bet šioje kelionėje kanjoningo išbandymai laukia ir Gabijos draugo Martino.
Labiausiai nerimauja arba labiausiai gal ir juokais kalba apie tai - tai Rolo sesuo Raminta, pasiryžusi, kad laikas pažinti kuom ten užsiima ir gyvena jos brolis. Kartu su Kęstu.
Atėjo laikas parodyti savo brangiausiems žmonėms, kas tas kanjoningas ir koks tas gyvenimas ten - pasaulyje ir kriokliuose.
Tėvai kaip visada žinias seks puslapyje :)
Autobusiuko ekipažą ir kompaniją dar pripildo Dalia ir Julius.

Dalyviai: Rolas, Šarūnė, Rokas, Gabija, Martin, Raminta, Kęstas, Dalia, Julius

Rolo nuotraukos čia:
Šarūnės nuotraukos čia:

Maršrutai tarpekliuose:
Ruisseau de Pulischeddu, Ruisseau de Purcaraccia, La Vacca,  Ruisseau de Cardiccia, Ruisseau de Ziocu

1. 2018-07-18 14:11

Šauni kompanija. Laukiam naujienų. Sekmės!

Liutauras
2. 2018-07-18 18:16

Šiandien praėjome pirmąjį tarpeklį. Krikštas įvyko - visi sveiki gyvi ir patenkinti. Įspūdžių daug. Patyrėme ir šuoliukų, ir bobslėjų, ir su virvėmis nusileidome. Rokas drąsuolis, viską ištvėrė ir su aplodismentais praėjo visą tarpeklį. Šilta, saulėta. Važiuojame į nakvynės vietą.

3. 2018-07-18 21:43

Rokai laikykis!!!!!

Linas
4. 2018-07-20 17:22

Vėl ryšio zonoje. Viskas puikiai. Praėjome dar du tarpeklius. Vakar nusileidome nuo aukščiausio 45m krioklio. Visiems sekasi puikiai. Rokas iš vandens neišlenda net po kanjoningo. Eina lygiai su visais. Labiausia mėgsta šuoliukus ir bobslėjus. Šiandien la Vaca - šuoliukų diena. Visi nušoko nuo 8m, Julius nuo 12m, o aš su Roku ir Gabija pasitenkinome 5m. Dabar prie jūros, ryt pramogausime Bonifacijuje. Linkėjimai visiems!

5. 2018-07-20 18:41

Rokas šaunuolis.

Tomas
6. 2018-07-24 10:14

Patrekinom link Bonifacijaus. Apžiūrėjome miestelį. Prisimaudėme jūroje. Tada keliavome ir žavėjomės Pozzi ežeriukais. Vakar kanjoninome sėkmingai ir smagiai. Viskas puiku! Šiandien trekas. Mėgaujamės atostogomis! 8)

7. 2018-07-24 12:38

Varykit į Sardiniją - į speleo knajoną! (

VAINIUS
8. 2018-07-24 12:39

:upset

9. 2018-07-26 09:48

Vainiau, šį kartą būtų lengviau, žinotume, kad išėjimas tikrai yra :zzz Vakar praėjome paskutinįjį kanjoningą Zioku šioje kelionėje. Gerai pasimaudėme po kriokliais leisdamiesi virvėmis. Aktyvioji dalis baigėsi. Rokas įveikė visus iššūkius, o eidamas tarpekliais dar suskaičiavo visus driežus ir buožgalvius pakeliui :grin Visi sveiki, laimingi. Dabar džiaugiamės miesteliais, jūra, paskutinėmis atostogų dienomis ir šiluma - t.y. karščiu +33 nuo pat ryto :)

10. 2018-07-26 18:36

Linkėjimai Rokui iš Ladako.

Tania

Atnaujinta ( Antradienis, 18 rugsėjo 2018 )