2015 10 02 -18 Bolivija Spausdinti Siųsti el.paštu
Pirmadienis, 08 gruodžio 2014
Kalnų trekas  Bolivijos Anduose. Keliausime šiuo treku pirmą kartą.
Kelionę pradėsime nuo 4700 m ir nusileisime iki džiunglių. Treko metu  keliausime per aukštas perėjas, laukia visa gamtos įvairovė. Nuo džiunglių iki snieguotų viršūnių.
Ajuni ežeras – Huayna Potosi – Choro 10 dienų trekas. Treko metu nakvosime palapinėse, maistą gaminsime patys. Mūsų kuprines neš arkliai.
Sekanti kelionės dalis – 4 dienų pietvakarių Bolivijos turas (džipais) per druskos ežerą Salar Uyuni, lagūnas Verde, Colorado, terminius šaltinius, ugnikalnius Tunupa, Licancabur ir kitokius gamtos stebuklus.

Dalyviai: Rolas, Danutė, Roman, Milda, Rasa, Ilona, Viktoras, Henrikas, Jurgita
Rolo nuotraukos:
 Iš kalnų žygio
čia:
Uyuni turas čia:
Bolivijos žmonės. La Paz čia:

Nakvosime viešbučiuose su baziniais patogumais (dušai, tualetai bendri, karštas vanduo mokamas). Valgį mums gamins vietiniai.
Kelionės trukmė 17 dienų kartų su skrydžiais. Kelionės data 2015 spalio 2 – spalio 18. Data gali šiek tiek keistis perkant bilietus.
1 diena – Atskrendame į La Pazą. Apsistojame viešbutyje, ramiai aklimatizuojamės.
2 diena. Ajuani ežėras – Juri Khota ežeras.

Anksti ryte išvažiuojame iš La Pazo į Ajuani slėnį, kur pradėsime savo kelionę per kalnus (4700 m). Takas ves link Sistana ežero, kur sustosime papietauti. Toliau kilsime iki Juri Khota ežero, esančio snieguotų viršukalnių apsuptyje. Čia ir bus mūsų stovyklavietė.
3 diena. Ežėras Juri Khota – ežeras Glacial – Austria perėja – Chiar Khota.
Nuo Juri Khota ežero kilsime iki Glacial ežero (4900 m) esančio El Condoriri papėdėje. Toliau kylame iki Austria perėjos (5200 m). Persivertę į kitą slėnį apsistosime nakvynei prie Chiar Khota ežero.
4 diena. Jistana -perėja – De Maria Lloco bazė.
Šia dieną per Jistana perėją (4900 m) nukeliausime į Racahcha slėnį, čia apsistosime nakvynei (4450 m).
5 diena. Milluni perėja – Huayno Potosi bazinė stovykla.
Nukeliaujam per Huallatani perėją (4850 m) iki Huayno Potosi bazinės stovyklos.
6 diena. Mamani Khota perėja – Samanapampa
Nuo bazinės stovyklos vandens kanalu tęsėme savo žygį iki Khota Maman ežero, paskutinis pakilimas ir pradedame leistis iki Samanapampa.
7 diena. Samanapampa – Challapampa – Choro – Buenavista.
Eisime keturias valandas iki tilto per Chucura upę. Prasideda kelias per subtropinį mišką.
8 diena. Buenavista – Jukumarini – Vella Vista – Sandillani.
Kirsime Jukumarini upę ir eisime iki Sandillani (japoniška stovyklavietė).
9 diena. Sandillani – Chairo – Coroico
Leisimės vingiuotu keliu iki Chairo (1300 m), mažas kaimelis su tropinių vaismedžių sodais ant Huarinilla upės kranto. Toliau tęsiame kelionę iki Coroico. Grižtame į La Pazą.
Tą patį vakarą su naktiniu autobusu išvažiuojame į Uyuni (3650 m).

10 diena – 13 diena. Ryte atvykstame į Uyuni ir iškarto sėdame į džipus. Išvažiuojame į 4 pietvakarių turą. Kurio metu pamatysime didžiausią pasaulyje druskos lygumą Uyuni (plotas 10582 m2) su kaktusais apaugusę Peskados salą. Kai kurių kaktusų ūgis siekia 10 m. Kopsime į Tunupa ugnikalnį (5432 m), ypatingai spalvingas kalnas. Aplankysime Eduardo Avaroa nacionalinį parką. Čia yra aktyvios fumarolos, terminiai šaltiniai, lagunos – Verde, Colorado, Blanca pilos flamingų, gausu ugnikalnių.
13 diena – Vakare baigeme turą ir išvykstame į La Pazą.
14 diena – Praleidžiame La Paze.

1. 2015-01-12 14:47

sveiki, kokia planuojama (2015m) keliones samata ? :x

mulas
2. 2015-01-13 12:02

Dėl kelionės rašyti This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it , This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it

3. 2015-04-20 21:54

Sveiki,
domina ~bendra kaina su skrydžio bilietais

Valda
4. 2015-05-04 12:47

Ar numatytas kopimas i Huayna Potosi? Kokio sudetingumo ir sunkumo marsrutas i virsune?

kostas
5. 2015-05-05 20:34

Kalnas užlipamas, reikia kačių ir ledkirčių. Planuose nėra šio maršruto.
Šiuo metu mūsų 8, jau kaip ir turim bilietus. Kelionė bus. :)

6. 2015-10-01 10:52

Perduokit linkėjimus lamoms ir alpakoms, kurias sutiksit. Jei ne visoms, tai bent pačioms gražiausioms ;)

7. 2015-10-03 08:22

dabar Madride, iskrendam i Bogota, ten 8 val. tuso ir skrysim i La Paza.

rolas
8. 2015-10-03 10:01

Geras, o aš šiandien buvau sumąsčiusi sekmadienį Iloną ir Viktorą pakviesti pramankštinti kojas palei Žaliuosius ežerus prieš Boliviją. Še tau-jie jau kelyje. SĖKMĖS visai kompanijai ir pačių geriausių įspūdžių!

Vida R.
9. 2015-10-05 17:00

vyksta aklimatizacija. šiandien į treka. sunki diena nusimato. aukštis 4500 m. oras lyg ir geras nusimato, giedra. mieste sunku spręsti kaip debesys vaikšto. vienu žodžiu kaip nors. vakar čia geras tusas buvo. tikra švente. buvo įdomu. pirma karta pamačiau kaip jie švenčia. alu geria normaliai.

rolas
10. 2015-10-11 09:35

ką tik nuo kalnu. aštuonių dienų treką įveikėm per šešias dienas. džiungles pravarem greičiau nei pagal planą. ištemtas maršrutas. nebuvo aukščio tai ir varem. pirmos 4 dienos buvo sunkios. aukštis nemažesnis 4500 - 5000 m. išties penkios dienos buvo ispudingos, sis trekas vertas dėmesio. daug snieguotu viršunių, visai kitaip pamačiau Bolivijos Andus.

11. 2015-10-11 12:50

Orai puikus, iki pietu nei debeselio. lietaus dar nematem, snaigiu pora valandu matem. kazkaip dievai vel mums dekingi.

12. 2015-10-16 19:25

Baigem pasirodymai Bolivijoje. Siandien La Paz, rytoj skrydis i Kolumbija. Lietaus nematem, keliata snaigiu nukrito viena vakara. Gavom kazkiek uraganinio vejo, sulipom i Tunupa ugnikalni, viena is virsuniu, aikstis 5200 m.

13. 2015-10-16 19:47

Na šaunuoliai, laukiu karštų, įspūdyngų ir šviežių išgyventų pasakojimų iš nuostabios šalies, na o labiausiai laukiu žmonos. Linkėjimai iš tėvynės. Ramios kelionės namučio...

Rytis
14. 2015-10-19 08:54

Kaip ir tiek naujienų. Jau namie. Dvi dienos kelio namo. Ir mes jau čia. Pagal vaizdus, orus, mus aptarnaujančius žmones ir agentūras manyčiau, kad labiausiai nusisekusi kelionė į Boliviją. Buvo bloga pirmas dienas. Vis gi aukštis kankino. Žemiau 4 km nenusileidom, bet po to buvom stiprūs ir pilni energijos. :)

15. 2015-10-22 11:24

Pažiūrėjus nuotraukas galvoje tik labai banali mintis - Andai yra Andai. Ir nors viltis kažkieno tai motina, bet ji miršta paskutinė, todėl tikiuosi, kad trečioji mano kelionė į Boliviją dar prieš akis :)

16. 2015-10-22 13:52

Ina raminkis. Važiuojam į Patagoniją. Argentina ir Čilė. Vis nauja.

17. 2015-10-22 14:28

Patagonijoje jau būtų antras kartas :) Dar viena viltis, kad bus, bet gal dar ne kitais metais.

Ina

Atnaujinta ( Trečiadienis, 07 lapkričio 2018 )