2015 02 Etiopija lietuviškai Spausdinti Siųsti el.paštu
Pirmadienis, 16 vasario 2015

Kelione i Etiopiją: pietų dalies gentys ir Simieno kalnai.Autorius:Tomas Baltušis

Dalyviai:Tomas (vadovas) ,Rimantas Š.,Rimantas U.,Vilija, Laima,Auksė,Faustas,Lina.

Etiopija.Ši šalis niekada nenustoja stebinusi.Ji tokia įvairi, kad papasakoti apie ją neįmanoma. Turi pats pamatyti,paliesi užuosti, ...būti šokiruotas.Patirti tą neapsakomą jausmą, kai dėl įspūdžių gausos naktimis neima miegas.Kai  įprasta logika nebesuveda galų ir  galvoje išmeta  „error“.
Tai mano trečioji kelionė į Abisiniją. Šį kartą mes aštuoni keliautojai šalyje, kur gyvena devyniasdešimt milijonų.Save jie vadina „habeiša“.Mūsų akimis neapskomai  nuskurdę, alkani,pusnuogiai, basi, kenčiantys įvairiausius nepriteklius...tačiau laimingi.Nematėme nei vieno liūdno veido.Turiu visus septynis liudininkus, kurie tai patvirtins.

Kelionė į Etiopiją.Addis Abebos gatvės. Autorius Tomas Baltušis
Kelionė į Etiopiją.Merkato turgaus gyvenimas.Autorius Tomas Baltušis

Atvykus į Addis Abebą  tiesiu taikymu nuskubame į Merkato turgų. Lengva įžanga ir apsipratimas prieš ateinančių savaičių klajones. Čia gyvenimas verda visomis savo spalvomis. Norime būti nematomi stebėtojai. Tačiau balta oda išsiskiria juodoje minioje ir mus be perstojo lydi žvilgsniai bei susižavėjimo šūksniai. Pratinamės būti pastebėti.Vakare atsipalaiduojame nacionalinių patiekalų restorane su žymiuoju St.George alumi. Šokiai ir žmonių grožis pakeri baltaodžių grupelę.

Kelionę į Etiopiją.Addis Abebos gatvės.Autorius Tomas BltušisKelionė į Etiopiją.Addis Abebos gatvės.Autorius Tomas BaltušisKelionė į Etiopiją.Addis Abebos gatvės.

Rytas prasideda beldimu į duris. Laikrodis rodo ketvirtą valandą. Lyg ir ankstoka.Bet  Laima ir Vilija turi kitą nuomonę .Jos teisios.Kultūrinis skirtumas vėl pakišo koją. Čia laiką skaičiuoja kitaip. Akis išdegę bėgame į lėktuvą...Oro uoste Rimukas  basomis laksto po salę, kažkur pamiršęs kuprinę. Tikriausiai todėl atskridus į Gondarą jis prigriebia  kuprinių daugiau,nei mums priklauso.Visas tvarkingai pririšame ant automobilio stogo. Po valandėlės atsiranda tikrieji savininkai. Žinoma,kad nustebę.Blaškomės po Gondarą , nerasdami benzino. Čia tai deficitas. Galų gale gauname už kosminę kainą.
Automobilis pasipildo dviem „kalašnikovais“ ginkluotais kolegomis, nusiteikusiais mus saugoti kalnuose. Vienas prisėda prie Auksės.Jos akys smarkiai padidėja.

Kelionė į Etiopiją.Etiopija Lietuviškai.Autorius Tomas BaltušisKelionė į Etiopiją.Autorius Tomas Baltušis

Pagaliau atvažiuojame iki pirmos stovyklavietės. Išlydime vairutoją, statomės palapines, vakarieniaujame. Sutemsta. Kažkas ištraukia „siurprizą“ kurį draugiškai suvartojame. Žygis prasideda!Vilniuje dauguma buvo pasiryžę kuprines nešti patys. Atėjus lemtingam momentui visi draugiškai persigalvojame. Ateitis parodys, kad tai buvo teisingas sprendimas.

Kelionė į Etiopiją.Simieno kalnaiKelionė į Etiopiją.Simieno vaikai. Autorius Tomas BaltušisKelionė į Etiopiją.Autorius Tomas Baltušis

Dar neprašvitus pusė keliauninkų blūdija po stovyklą, gąsdindami kitą pusę, kuri bando miegoti. Šnibždesiai apie laukinius žvėris po truputį prikelia visus. Pusrytukas, pakuojamės, einam. Vaizdai, prakaitas, lydintys babuinai, karštis, aukštis. Randame neišdžiūvusį upelį, į kurį draugiškai sukrentam. Pietaujam ir vėl lipam iki vienišo kalnuose pasimetusio  kaimelio, kuris skaičiuoja jau 4 tūkstantmetį. Žmonių nedaug, visi drovūs. Atmosfera nenupasakojama. Nepailstantys operatoriai kipsai  „gaudo kadrus“. Ir vėl einam, lipam, prakaituojam kol pagaliau prieiname nakvynės vietą. 3600m aukštis atneša vėsumą. Aš prie puodų. Vienas primusas streikuoja, taigi virimas trunka ilgėliau. Eilinis „siurprizas“ visus suguldo į palapines.

Kelione i Etiiopija.Simieno kalnai.Autorius:Tomas Baltusis
Kelione i Etiopija.Simieno kalnai.Autorius:Tomas Baltusis

Simieno kalnai.Kelione i Etiopija.Autorius: Tomas BaltusisKelione i Etiopija.Simieno kalnaiKelione i Etiopija,Simieno kalnai

Po truputį priprantam prie žygio ritmo, mėgaujamės vaizdais, augmenija ir gyvūnija. Didžioji dalis maršruto driekiasi kalno atbraila.Po kojomis – kilometras žemyn ir dešimtys kilometrų tiesiąja.Pojūčių gausa.

Kelione i Etiopija.Simieno kalnai.Autorius: Tomas Baltušis

Simieno kalnai,kelione i Etiopija.Autorius:Tomas Baltusis

Kelione i Etiopija.Autorius:Tomas BaltusisKelione i EtiopijaKelione i Etiopija

Aplinkybių verčiamas Rimuką prieš jo valią pasodinu ant arklio. Pavyzdys užkrečia  ir Laimą su Aukse.Taip jos raitos įkeliauja beveik į 4 km aukštį, po kurio seka ilgas varginantis nusileidimas link stovyklavietės. Rytojaus planuose- Mt.Bwahit (4430m) viršūnės šturmas.Vėl apsisprendimo momentas. Apsisprendžia Faustas, Linas, Rima , na ir aš (verčiamas tų pačių aplinkybių:). Išeiname su tamsa. Minusas ir vėjas mus tiesiog veja į viršų. Po trijų valandų ateinam kur reikėjo  ir užsidedam didelį pliusą. Prie vaizdų jau pripratę, bet čia jie tikrai verti  pastangų. Grįžtam gerokai popiet.

Kelione i Etiopija.Simieno Kalnai.Autorius:Tomas Baltusis
Kelione i Etiopija.Simieno kalnai.Autorius: Tomas Baltusis
Kelione i Etiopija.Simieno kalnaiMt Bwahit in Ethiopia, Simien mountains.

Viltis, kad mūsų kalnuose nepaliks  išsipildo.Taip, nepraėjus nei 6 valandoms, karts nuo karto pastumdami savo transporto priemonę, atsiduriame Gondare. Civilizacija! Imam patį geriausią viešbutį, kuris net savo porterius turi. Kolektyvas išauklėtas-  kuprinių jiems  jokiais būdais neatiduoda. Čia tikrai gera. Galima sakyti, kad net internetas yra. Su tam tikrais niuansais. Rozetės dušo kabinoje –tikras  privalumas. Puolam krautis savo mobilius įrenginius, prieš tai  supakavę į polietileno maišiukus. Vakarinis nacpatiekalų restoranas tiesiog sužavi. Žavesį padidina nenormuotas St.George alaus kiekis. Visgi gyventi Etiopijoje nuostabu. Čia žmonės laimingi!

Kelione i Etiopija.Gondaras
Kelione i Etiopija.GondarasKelione i EtiopijaKelione i Etiopija.

Oro uosto daktarai aiskaudos vėl mums išmatuoja temperatūrą.Ir vėl išaiškėja, kad Ebola dar nesergame.Sėkmingai atsiduriame Adyje.Po kalnų ramybės tai tikrai triukšmingas miestas. Didžioji šios šalies dalis- jaunimas. O šiandien- savaitgalio vakaras. Ech, žodžiais  nenupasakosi...Puolame dideliais kiekiais gerti pasakiško skonio šviežiai spaustas sultis, na ir žinoma St. George alų...O rytoj į Pietus dumsim!
Ryte vairuotojų vadas ant visureigių suklijuoja numeriukus, kurie apsprendžia dulkių kiekį mašinose visoms dešimčiai dienų. Parduotuvėje prisikrauname nepadorų kiekį geriamo vandens.Su kiekvienu kilometru temperatūra negailestingai kyla, kol pasiekia 40.Pavėsyje. Gerai, kad nereikia lipti į kalną. Kaip kokie buržujai sėdime automobiliuose ir valgome viską, ką randme pakeliui- bananus, avokado, mango,....Vaizdai, judesys, garsai,...moterys su didžiausiais nešuliais, vaikai su  vaikais ant kuprų, ... Rimukas dėsto savo filosofiją apie kultūrinį šoką, kurio Indijoje kaip ir  nėra, na o čia jis tikrai yra...Ir dar, kad į galvą tiesiog netelpa tai, kas matosi pro langą...
Džimoje  mūsų paskutinė padori nakvynė viešbutuke- kelių baltųjų oazėje mieste, kur „farandži“  yra tikras deficitas.Kita nakvynė- gražuolėje Bebekos kavos plantacijoje tarp tūkstančių hektarų kavos krūmų bei prieskoninių augalų jūros. Ilgas kelias tarp trumpų naktų....ir begalinis Etiopijos žavesys. Vakarinė dozė St. George alaus galutinai išplauna „nesutilpusius“ reginius.

Kelione i Etiopija.Autorius: Tomas BaltusisKelione i EtiopijaKelione i Etiopija.Autorius:Tomas Baltusis

Kelione i Etiopija.Autorius: Tomas Baltusis
Kelione i Etiopija.Autorius:Tomas BaltusisKelione i Etiopija.Autorius:Tomas Baltusis

Turiu planą važiuoti palei Sudano sieną,  iki labiausiai nutolusios Surma genties. Iš kito Omo pusės kranto link genčių jau pratiesti visai pusėtini keliai, na o čia kelių praktiškai nėra. Nėra ir keliaujančių.Privažiavus Mizan-Tefri kaimelį,įsiprašo porą ginkluotų kolegų. Sako, kad mus saugos.Negali smarkiai  ginčytis, jie ginkluoti vienok:) Vieno ausys kabo pečių lygyje, bet apsirėdęs labai tvarkingai. Tarp vairuotojų jaučiu įtampą. Jie bijo-  prieš savaitę važiavusi įgula  buvo apiplėšta. Prasideda Surma valdos. Vis daugėja apynuogių figūrų su ypač ryškiu  makiažu. Mūsiškių akys vėl ima didėti.

Skaitoma, kad Surma ir Mursi- ta pati gentis, gyvenanti skirtingose Omo upės pusėse.Šiek tiek skiriasi ir puošyba. Tačiau Surmą aplanko daug mažiau svečių, taigi labiau jaučiamas jų pirmapradis žavesys. Vyrai aukšti, apynuogiai arba nuogi, ant kūno išsipjaustę ir išsipaišę įvairiausių ženklų, dažniausiai nešini „kalašnikovais“. Moteriškių lūpos ir ausys skylėtos. Netgi labai skylėtos, prikištos molinių rakandų. Ech, ko nepadarysi dėl to grožio. Ir dar neaišku, kas  labiau vargina-kasdieniai makiažų salonai, parfumerijos parduotuvės ir kirpyklos, ar draugiškas odos išvagojimas peiliu ( vieną kartą, bet ilgam!).Nuvažiavome tikrai toli.Ir giliai. Savana dega. Taip Surma linksminasi. Patenkame į patį genties centrą- Kibish kaimelį.Vakarėja ir tenka apsigyventi  gentyje. Vairuotojų tai nežavi, jie sulenda į automobilius ir užsirakina. Na o mes pasistatome savo keturis kilnojamo turto objektus šiek tiek neįprastoje valdoje. Norėtųsi, kad palapinių sienos būtų storesnės...Aplink šimtai kilometrų savanos, keistos floros, šokiruojančios faunos ir nei vieno supermarketo.Bet mes turime visą dėžę St.George alaus! Nuplauname nuovargį ir užtraukiame dainą apie „dzūkus-girių karalius“.Garsiai. Įgavę drąsos einam pasivaikščioti. Tamsoje tamsūs žmogeliukų siluetai aktyviai su mumis  bendrauja. Netgi  agresyviai. Pastato „bromą“ ir  ginklais reikalauja dovanų. Šiaip taip išsiperkame. Aplink dega kalnai- dešimtys kilometrų savanos gaisro naktyje. Įspūdinga. Įspūdį sustiprina gaisras mūsų stovyklavietėje. Grįžtame su mintimi rasti degančias palapines. Atsipučiam-padegė tik savaną aplink mūsų namus.Ekstremalus poilsis vienok.
Prieina keletas moteriškių. Viena praskleidžia „suknelę“ ir parodo savo „privalumus“- šviežiai ornamentuotą šlaunį. „Vaje, koks grožis“-pagalvoju.Paskui ima už rankos ir kviečia eiti miegoti kartu. Jokių šokių, jokių prasmingų diskusijų prie puodelio kavos...na labai jau viskas paprasta.Šita, matyt, dar „neišoperuota“. Statistika byloja, kad gentyse apie 70% moterų apipjaustomos-tiesiog, kad ramesnės būtų.
Kaikuriems,smalsumo vediniems, tenka dar kartelį užsukti į vietinį „kaboką“. Labai tamsu, sėdi vien pusnuogiai ginkluoti vyrai, kažką geria ... Mes- jų svečiai. Bet tai kažkodėl nežavi...

Kelione i Etiopija.Pietu Etiopijos gentys.Autorius:Tomas Baltušis

Kelione i Etiopija.Autorius: Tomas BaltusisPietu Etiopijos gentys.Autorius:Tomas BaltusisKelione i Etiopija.
Kelione i Etiopija.Etiopijos gentys.Autorius:Tomas Baltusis
Pietu etiopijos gentys.Autorius:Tomas BaltusisPietu Etiopijos gentys.Autorius:Tomas BaltusisPietu Etiopijos gentys.

Tik išaušus verdu arbatą, kolektyvas pakuojasi daiktus „greituoju būdu“ .Nuaidi šūviai, paskui klyksmai...mūsų vakarykščiai kolegos  pradėjo šaudytis.Su pasekmėmis.Išjudame. Šiandien- sunki diena. Prieš akis- 250 km kalnuotos dykumos bekelės ir alinantis karštis.Mūsų visuregiai pilnai atlieka savo misiją. Taip net Simieno kalnuose nevažiavome. Vandens atsargos greitai tuštėja. Pakeliui kartkartėmis mus sustabdo „juodieji žmogeliukai“, kurie be didelių derybų taipogi pasiima  vandens „davinį“. Keliaujame  Sudano pasieniu ir kyla abejonių, ar mes vis dar Etiopijoje. Blogiausia tai, kad tokių abejonių kyla ir mūsų vairuotojams. Žmonių beveik nėra, o sutiktieji bendrauja tik savo genties kalba- taigi nepasako nieko. Iš krūmų išnyra grupelė vyrų su ginklais ir mus sustabdo. Šį kartą jie vandens jau nebeprašo, o intensyviai bando tapti mūsų bendrakeleiviais. Kalbos niekas nesupranta, bet jų argumentai tikrai svarūs. Šiaip taip pasiseka ištrūkti be balasto.Užsukame į vieną kitą kaimelį. Čia prie turistų tikrai nepratę ir tai džiugina.

Kelione i Etiopija.Autorius:Tomas Baltusis
Kelione i EtiopijaPietu Etiopijos gentysPietu Etiopijos gentys.Autorius:Tomas Baltusis

Privažiavus nediduką Omo upės pakrantės kaimelį vairuotojai netveria džiaugsmu. Puola garsiai melstis, žegnotis ir dėkoti Aukščiausiajam. Po didelių derybų mus pagaliau praleidžia per tiltą ir atsiduriame KITOJE upės pusėje.Ateina palengvėjimas. Maudomės ir kuriame ateities planus.Esame laimingi.

Omo upe,pietu Etiopija.Autorius:Tomas BaltusisOmo upe pietu Etiopijoje.Autorius:Tomas Baltusis

Nuostabus rytas viename iš Turmi kaimelio „viešbučių su daliniais patogumais".Kava čia puiki, o kavos gėrimas- ištisa ceremonija .Esame hamerių genties valdose, bet jau jaučiame civilizacijos alsavimą. Neseniai pratiestas kelias  atlieka savo purviną vaidmenį.Tą  supranta ir genčių žmonės, stengdamiesi gauti kuo daugiau naudos iš „farandži“ turistų.Šiuo metu jų nėra daug- mes ir dar keletas atvykėlių. Baisus tas žodis „ebola“. Tačiau prieš metus jų srautas šioje upės pusėje buvo kurkas didesnis.

Spalvingajame Key Afar kaimelio turguje renkasi Tsemay, Hamer, Bana ir Galeb genčių žmonės. Žavi ir jie patys, ir jų parduodamos prekės. Lina, Vilija ir Laima gausiai perka vietines gražinimosi priemones.Na o aš perku didelį ožį, kurį pririšame ant mašinos stogo. Nieko neįtariantį Rimuką stebina iš lauko sklindantys garsai. Vairuotojas džiaugiasi „autostrada“,  o ožys iš viršaus bliauna  nesavu balsu, kol pagaliau nustoja. Vairuotojas išlipa patikrinti. Viskas gerai- „sleeping“ ištaria jis ir traukiame toliau.

Pietu etiopijos gentys.Tsemay.Autorius:Tomas BaltusisEtiopijos turgus

Genciu turgus Etiopijoje.Genciu turgus pietu EtiopijojeKelione i Etiopija

Popiet laukia ceremonija. Bull jumping- tai įšventinimas į vyrus Hamerių gentyje. Spalvingai kraupus vaizdelis, netinkantis jautriai auditorijai. Ritmiški ekstazės apimtų moterų šokiai, dainos, žemės dundesys, rykščių čaižesys, kraujais srūvančios nugaros... Tačiau visa tai turi prasmę. Kai tėvas nusprendžia, kad sūnui laikas vesti, jis jam įteikia šiaudinę virvelę su dešimčia mazgų. Kiekvienas mazgas- tai diena iki bull jumping ceremonijos, kuri jam suteiks teisę vestuvėms. Per tas dienas sukviečiami tėvo ir motinos giminės 50-60 km spinduliu.Motinos giminės moteriškoji  pusė pasidabina plačiu odiniu diržu ir skambaliukais ant kojų. Jos bus plakamos rykštėmis. Savo noru. Plakėjai – „jaunojo“ išrinkti draugai, kurie 10 dienų kartu gyvena atsiskyrę savanoje, misdami jaučio krauju ir medumi.Dažniausiai jie yra iš jaunojo giminės todėl jiems tenka plakti savo pačių giminės moteriškes. Tai sunkus išbandymas. Tuo tarpu moteriškės prašosi būti plakamos,jaunikiui parodydamos savo pagarbą ir prieraišumą. Kuo labiau išarta moters nugara- tuo daugiau pagarbos ceremonijos kaltininkui.Ritmiškai šokdamos, apdainuodamos jaunikio puikumą ir gerdamos rūgtelėjusį sorgų gėralą, jos įeina į ekstazę ir tiesiog reikalauja būti plakamos. Tai trunka apie 4-5 valandas.Kelios iš šokėjų,jau normaliai pagerbę jaunikį,sunkiai bepavelka kojas. Paskui į krūvą suvaroma jaunikio jaučių banda, dalis gyvulių sustatoma į vieną eilę. Visiškai nuogas jaunikis turi 4 kartus perbėgti per jaučių nugaras nenugriuvęs. Tai atsakingas momentas. Jeigu nepasiseks- visos moteriškių kančios perniek. Jei bėgimas pavyksta, jaunikis su plakėjais 2 mėnesius vėl atsiskyrę gyvena savanoje, laikydamiesi nustatytos dietos. Per tą laiką tėvas išrenka pirmą žmoną. Antrą ar trečią žmoną jis gali rinktis jau savo nuožiūra.
Šį kartą apturėjome ceremoniją su „laiminga pabaiga“ . Tai galima buvo įskaityti net ir mūsų grupės moteriškių akyse.

Bull jumping.Vyru isventinimas Hameriu gentyje,Etiopijoje
Bull jumping.Vyru isventinimas Hameriu gentyje.Pietu Etiopija

Kelione i Etiopija.Autorius:Tomas Baltusis

Bull Jumping.Vyru isventinimo ceremonija Pietu Etiopijoje.

Bull Jumping.Etiopija.Autorius:Tomas Baltusis

Bull jumping in South Ethiopia by Tomas BaltusisBull Jumping.Vyru isventinimo ceremonija.Pietu Etiopija.Bull jumping.Kelione i Etiopija.Autorius:Tomas Baltusis

Vakare Rimukas tiesiog reikalavo alaus (nors ir teisinosi, kad šiaip jis alaus nelabai geria).Netgi optimizmu pastoviai trykštantis Faustas šį kartą buvo ramus ir susimąstęs. Vakaras neprailgo:ožį suvalgėm, alų išgėrėm.

Negailestinga saulė, viena gentis keičia kitą, kelio dulkės, vaizdų kratiniai...ir mes Arba Minche, Nechisaro nacionaliniame parke.Duše yra vanduo, ir dar šiltas! Švarūs ir kvepiantys šoliuojame prie Chamo ežero- žiūrėti krokodilų. Seniai čia jie gyvena, daugeliui po 100-150 metų. Per tą laiką  suspėjo gerokai pavalgyti ir ūgtelėti iki 4-4,5 metrų.Abu Rimai spragsi fotoaparatais. Didelių akių sindromas tęsiasi.Visi ramūs.

Puikus nuostabus vakaras žuvies restoranėlyje. Keičiame alaus pavadinimą.

Kelione i EtiopijaKelione i Etiopija
Etiopija

Pas Dorze genties audėjus-pynėjus moteriškės pasipildo dovanų rinkinius ir, kartkartėmis stabtelėdami kavos ar vaisių pertraukėlėms, atsiduriame Awasoje. Tiesą pasakius prieš tai dar užsukame į rastamanų miestuką Shashemene, tačiau apie tai neišsiplėsiu.

Zuvu turgus Awasoje, Etiopija. Autorius:Tomas Baltusis
Fish market in Awassa, EthiopiaEtiopijos fauna

Kelione i Etiopija.Awasos ezeras
Lietuviai Etiopijoje

Įsikuriame ant nuostabaus Awasa ežero kranto, mėgaujamės vaizdais ir paskutine vakariene. Džiaugiamės  šia gyvenimo akimirka.O rytoj laukia triukšmingasis Adis,didmiesčio šurmulys,automobiliai,lėktuvai ir kelionė namo. Mes tris savaites išgyvenome tarp laimingų žmonių. Mes esame laimingi.

Teksto autorius: Tomas Baltušis ( This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it )

Nuotraukos:Tomo, Rimo,Laimos.

1. 2014-06-30 08:46

Skamba viliojančiai! :)

PQ
2. 2014-07-09 13:26

Labai labai viliojanciai… :)

sarune
3. 2014-07-12 13:09

puiki kelione turetu buti..kiek mapytiksliai kainuotu?

Darijus
4. 2014-07-30 08:49

šiurpuliukai perbėgo paskaičius programą. Labai labai norėčiau, dėsiu visas pastangas, kad galėčiau tai patirti. Kiek abejoju dėl fizinės ištvermės, nes didelės patirties kalnų žygiams neturiu. Bet noras didelis!

Valdone
5. 2014-08-01 12:21

Fizinės ištvermės daug nereiks. Šiek tiek pirmoje dalyje, Simieno kalnuose.Manau, kad galima bus susitarti ir dėl daiktų nešimo su vietiniais.Antra dalis - pareikalaus daugiau emocinio stabilumo, nei fizinės ištvermės.

6. 2014-10-05 13:55

Grupė beveik susirinko. Važiuojam!Jei yra norinčių,yra 3 laisvos vietos.

7. 2015-02-22 08:25

Grupe sekmingai nusileido Etiopijoje.Rytoj isskrendam i Simieno kalnus.Oras geras, viskas puiku.

8. 2015-02-22 17:34

Sėkmės Tomai

9. 2015-02-22 18:13

Sėkmės tau ir visai grupei, labai lauksime šios egzotiškos kelionės įspūdžių.

Ana
10. 2015-02-22 19:30

Puikumėlis. Sekmės.

Rolas
11. 2015-02-22 20:15

Sekmes Linute ir Rimukai S ir visiems kitiems taip pat.

12. 2015-02-27 16:03

Siandien nusileidome is kalnu.Sveiki beveik visi, ispudziu begalybe.I mt.Bwahid(4430m) ilipo Tomas,Faustas,Lina,Rimantas.Fotografu aparatai nenutilsta:) Ryt isskrendame I Addis Abeba, o poryt trauksime I Pietu dallies gentis. Linkejimai,

13. 2015-02-27 16:47

Kalnu dalis labai patiko!!! Labai gerai subalansuotas apkrovimas. Vaizdai nerealus.....Labai laukiam pietines dalies!!!!

Faustas
14. 2015-02-27 20:09

Tomas mus apgyvendino brangiam-prabangiam viesbutyje!!!! Valio- turim karsto vandens ir karaliskas lovas!!! Kolektyvas nusiplove po dusu visas kalnu dulkes-todel dabar gana ryskiai pradejom skirtis nuo vietiniu gyventoju :grin . Vakaro kulminacija-vakariene super graziame restorane. Porcijos tokios dideles,kad valgai ir valgai, o leksteje maistas nemazeja. Milijonas aciu vadui Tomui !!!

Aukse
15. 2015-02-27 22:49

Whau, sekmes

16. 2015-02-28 07:32

Linkejimai is karstos Abisinijos!!! 4.1 km kalnai nugaleti!!!! Kartais is laimes svaigo galva. Tuoj i zygi" metaliniais asilais" po kavos zona. Po to audiencija pas murzius ir hamerius. Atostogos tobulos!!!! Buckis visiems!!! Iki kitu susitikimu eteryje!!!

Vilija
17. 2015-02-28 07:32

18. 2015-02-28 08:45

Skaisti Afrikos saule, baltos juodu zmoniu sypsenos. Kilometrines kalnu bedugnes. Valio

Linute ir Rimukas
19. 2015-03-04 11:24

Sėkmės, žiurtėkit, kad pietuose juodi žmonės neišsikeptų jus pietums

20. 2015-03-06 18:47

Alus jau igryso!!!! Ozkele suvalgem vakar,zuvi siandien, rytoj galvojam nusauti pauksti ir ta suvalgyti. Kol kas gyvi!!!!

Rimukas ir Lina
21. 2015-03-07 13:12

Su tordadieniu , valio sveskit taip kaip vietiniai :)))

22. 2015-03-09 08:45

Mes jau Vienos oro uoste. Kelione puiki,ispudziu daug!!!!

Aukse
23. 2015-03-09 08:53

Musu genties vadui Tomui dideles didelis ACIU!!!!! Uz viska ACIU!!!! Superinis vadovas

24. 2015-03-09 14:55

Visi Vilniuje. Jaučiuosi lengvai apsvaigęs:) Kelionė pavyko! Ačiū visiems palaikiusiems. Dabar lauksime fotoįspūdžių iš mūsų fotografų Rimo ir Rimuko.
p.s. kaikurie prisiminimai vis dar šiurpina. Auksei medalis už drąsą!

25. 2015-03-11 17:08

Tomai labai laukiame tavo pasakojimo su visomis smulkmenomis, ypač apie tuos momentus kur reikėjo drąsos

26. 2015-03-12 12:02

Laukiame medžiagos iš mūsų "spilbergų" Rimo ir Rimuko.Kai grišite iš Špicbergeno galėsime dalintis įspūdžiais.Pradedu jums pavydėti:)

27. 2015-04-06 21:51

Kada sekanti kelionė į Etiopiją :eek

Gitana&Gintas
28. 2015-04-07 07:13

2015 lapkritį arba 2016 vasarį.Programa tuoj bus:)

Tomas

Atnaujinta ( Antradienis, 11 gruodžio 2018 )