2014 08 30 - 09 13 Korsikos tarpekliais Spausdinti Siųsti el.paštu
Pirmadienis, 08 rugsėjo 2014
Korsikos vandens atrakcionai

Roberto foto čia:

Jeigu dar prieš kelis metus man kas nors būtu pasiūlęs užsiimti kanjoningu Korsikoje nesuprasčiau. Hmm... kanjoningas – kas tai? Eini upe su hidriku (hidrokostiumu), vandenyje šalta, be vandens karšta, o dar kiek mėlynių užsidirbi, atviru lūžių (dar nebuvo, bet gi įsivaizduoti niekas nedraudžia Smile), o pažiūrėjus į apačią nuo krioklio, kuriuo turi leistis su virve kurią rankoje laikai praktiškai pirmą kartą – sauskelnių neužtenka. Na daugmaž taip.

Na, bet, o tačiau ... jau keli metai kaip „kanjoninu“ ir dar „kanjoninsiu“ be galo. Nes kanjoningas tai – įstabaus grožio tarpekliai, galingi kriokliai,  adrenalino kiekis nuo kurio momentais net pykina, vanduo kuris gaiviną. Trumpai tai vandens atrakcionai su alpinizmo elementais Tongue out.
Šį kartą tik penkiese ir pastebėjau, kad mikriuko (9 vietų) dydis nesvarbus daiktai vis tiek sunkiai telpa į bagažinę ir palaipsniui užpildo visa saloną. Chebrite – Laima (apsimetanti, kad bijo vandens), Robertas vyresnysis (superinis vairuotojas, virėjas ir t.t. ), Robertas jaunesnysis (virvių ir kitos alpinistinės įrangos žinovas), Jurga (nepakeičiama pagalbininkė, bet kokioje veikloje) ir aš (tiesiog Tania) - visi mes superinė kompanija Cool.
Trumpai tariant gerai prasiėjome, smagiai pasimaudėme, skaniai pavalgėme – gražiai pailsėjome. Tik truputi gaila sugadinto hirdrokostiumo (ne vietoje akmenukas išsikišęs buvo) ir prarastos kameros (paskendo su visa nufilmuota medžiaga, žioplumo ir nepasitikėjimo rezultatas).

O mes praėjome Purcaracia ir La Vacca – per vieną dieną abu, ir tai žmonės kurie „kanjonina“ pirmą kartą (jie nežino ką gali Wink). Gallo tarpeklis (pasak Laimos dramatiškas) - chebritė išmoko daug naujų žodžių (zalcingas, žumaravimas, ziplainas...) ir alpinistinių elementų, o taip pat suprato, kad gali dar daugiau. Baracci tarpeklis – smagus, gražus, bet ilgas. Cardicia tarpeklis – laukiniai vandens atrakcionai Laughing ir skylė mano hidrike Cry. Dardu tarpeklis – ten kur paskendo kamera Cry, o be to ten ne buvo beveik vandens, bet kamera nukrito į giliausią ir neskaidriausią baseino vietą, taip kad dar turėjome vakare valandėlę atrakcijos panardyti (į kanjoningo įrangos sąrašą įtraukit vandens akinukus). Zioku tarpeklis – baisiai geras, bet trumpas. Lipant į Capu D'Orto viršūnę – viena prancūzų porelė paklausė ar turime kokį virvagalį ir laipiojimo įgūdžius, kad nusileisti - jie nematė, kad mes su sandalais Wink. Trekas prie Pozzi ežerėlių – gražus pasivaikščiojimas ir netgi šaltas lietus sulijęs mus iki apatinių nesugadino nuotaikos (kažkokios devynerios mus sušildė).  Aplankėme Bonifacijaus ir Corte miestelius.

Tania.

1. 2014-05-06 12:42

Laukiu šios kelionės ir ruošiuosi su gera nuotaika ... :)

2. 2014-08-30 15:20

Išvažiuojame "tarpeklintis" į Korsiką 8) .

tania
3. 2014-09-01 11:41

Geros kelionės, gero vandens, gerų įspūdžiū.

4. 2014-09-01 13:10

Šiandien pasiekė Korsikos salą. Nuo rytdienos prasideda šlapias tūsas. :eek

5. 2014-09-03 09:33

Vakar įveikėm du tarpeklius. Ruissean de Purcaraccia ir Ruissean de Le Vaca. Viskas puikiai. Dabar važiuojam link Picia di Gjaddu ( Gallo ).

6. 2014-09-04 07:08

Įveiktas trečias tarpeklis. Chebra susižavėjusi. :zzz
Šiandien Bunifacijaus atostogos.

7. 2014-09-05 13:25

Iškeliavome link Baraci tarpeklio. Maudynės tesiasi. :grin

8. 2014-09-07 20:15

Smagiai prasėjome Ruisseau de Cardiccia tarpekliu. :)
Tik bliamba hidreką suplėšiau besileisdama bopslėjumi. Namuose teks lopyti. :cry

9. 2014-09-08 16:54

Sėdim ant Capu de Orto, nemniojam vynuoges, grožįmes vaizdais, puikumėlis. :)
Rytoj į Ruissean de Dardu.

10. 2014-09-08 19:50

Vynuoges ir aš labai mėgstu, prašom nenervint. O tas lopas nat hidriko turėtu būti raudonas

11. 2014-09-09 10:46

Ka tik paskendo kamera Dardu tarpeklyje. Filmo nebus. :cry

12. 2014-09-09 15:07

Ką visiškai pametė??? Nu lups Rolas Takai kailį...

13. 2014-09-10 06:50

Neatsargus žingsnis ir kamera iš 30 m pliumptelėjo į vandenį. Paskendo. :cry Vanduo tamsus ir gilu. Bandymai ištraukti jau nepanaudojamą kamerą baigėsi nesėkmingai. Gaila filmuotos medžiagos.
Daiktai tarnauja žmogui. Kartais jie skęsta, pasimeta ir panašiai. Gaila, dar gerai tarnavo. Bet taip atsitiko. Ir ką čia pykti. Nelupsiu kailio. Žiema prieš nosį. :)

14. 2014-09-10 10:17

Rado, bet nenaudojama daugiau. ATE :cry

15. 2014-09-14 17:59

fantastiškos emocijos, kurių niekada nepamiršiu :), kamera rasta ir tikimės filmuotos medžiagos. :grin

16. 2014-09-16 08:02

na gerai Tanka parasei :)

17. 2014-09-16 12:25

Daiktų, aišku, gaila, bet svarbiausia, kad rankos-kojos sveikos ir emocijos fantastiškos (bent jau Robero ir Tanios, kaip supratau :) )

Ina
18. 2014-09-17 22:01

Po Piscia di Gallu tarpeklio žodynas praturtėjo nieko gera nežadančiu žodžiu „zalcingas“, kurio nepastabiam klausytojui nederėtų tiesiog praleisti pro ausis :)
Pasiutusiai puikios ir įvairialypės kelionės būta, emocijos ir įspūdžiai vis dar kunkuliuoja, į aplinką sklinda susižavėjimo pliūpsniai :) Nerealiai smagus ir netikėtas išbandymas ir atradimas sau pačiai.

Laima
19. 2014-09-18 06:50

Klausyti nebūtina. Ką išmokot, tą išmokot. Mes kitų žodžių pririnksim. Dar jų yra. :)
Padarysim, kad būtu įdomu.

20. 2014-09-18 17:03

Vis dar negaliu atsigauti nuo patirto šoko, norių atgal :)
Super kompanija, Tanios ramumas mums užtikrindavo pasitikėjimą savo jėgomis, kol nepamačiau vieno tarpeklio nuo kurio turėjome leistis į bedugne. Tada mano tylėdamos akys pasakė Taniai, nu bl.... (toliau žodynas neverčiamas). Turėjau leistis pirmas ir žinoma kaip tyčia be kameros ant šalmo, kuria pamiršome autobusiuke.
Roberto jaunesniojo patirtis ir visų sričių žinojimas praskaidrindavo dienos trekingus, kol eidavome tikslo link.
Laima visada su šypsena rytais, dienos metu ir vakarais neleisdavo nuobodžiauti, o Jurga mane stebino savo drąsa, karo metu į žvalgyba visada būtų patikimas kandidatas. Buvome stipri ir vieninga komanda. :) Super kanjoningas, trekingas po kalnus ir pasibastymas po Bastja, kaip Bonifacijaus atostogos Binifacijos miestelyje.

21. 2014-09-18 22:48

O kas atgal nenori...
Gallu vienareikšmiškai kelia norą prabilti, įvairiausiais (gražiais, cenzūriniais) žodžiais, ypač pamačius apačioje vos įžiūrimą, galvas viršun užvertusią auditoriją :)
Taip trūksta tarpeklių ir skaidriai žydrų jųjų vandenų, mėnesienos korsikietiškai, per naktį jachtų stiebų viršūnėse besisupančių "žvaigždučių", ir per saldžiausią ryto sapną niūniuojančių prancūzų, sprindžio ilgio spygliais nuklotų takelių, kurie gali sparčiai virsti mėšlinomis upėmis, besikošiančiomis per sandalus, figų iš vidurio upės, skaniausių kada ragautų vynuogių, net avižinės košės, mūsų mylimiausios :)

Laima
22. 2014-09-19 06:03

Chebra baikit, aš toj mesiu darbą ir atgal i Korsiką :)

tania

Atnaujinta ( Ketvirtadienis, 30 birželio 2016 )