2013 06 18 - 07 01 Kazbekas Spausdinti Siųsti el.paštu
Trečiadienis, 19 birželio 2013
Kelionė į Gruziją, su tikslu užkopti į Kazbeko kalną. Vykstsme 7 vienas dalyvis atkrito tai Nerijus, tikimės sekantį kartą jam pavyks. Dalyvauja šioje kelionėje Vaidas, Vilius, Artūras, Gintas, Genadijus, Andrius ir aš Linas

1. 2013-06-19 21:32

Labai daug informacijos Linai :cry
Bet kokiu atvėju sėkmės.

2. 2013-06-19 21:53

Atskridome be nuotykiu 3:15, mus pasitiko legendinis dėdė Rezo apnakvyndino savo namuose, viesbutuke Gudauri. Numigę porą valandų išėjome aklimatizuotis. Įkopėme į Sadzele (3307) viršūnę. Pavargome nerealiai. Gryžtant užpuolė piemenų šunys, gynėmės lazdomi, kol mūsų neišgelbėjo atbėgę piemenys.

3. 2013-06-19 21:59

Rytoj pakuojamės prekes ir važiuojam į Stepansmindą (Kazbegi). Iš ten pradėsime kopimą į viršūnę. Artūras suką galvą kaip gauti arlliuką arba nors kokį asiliuką, nes kuprinė pečius spaudžia...

4. 2013-06-20 06:09

Artūrui svorio daugiau pridekit pirmą dieną, antrą nuimkit ir eis kaip pūkas. :zzz

5. 2013-06-20 06:18

Dar apie orus, nusileidus lėktuvui pasitiko siltas ir stiprus vėjas, debesuotas dangus. Čia kalnuose nuo pietų lyja oro temperatūra ~2km aukštyje 12 °C. Mūsų įkoptoje viršūnėje buvo kruša. Grįžome šlapi kaip ciuciukai. Šiandien ryte nustojo, bet prognozė žada lietų. Rytoj žada saulės. Nuo rytojaus gali nebūti ryšio, dabar turime halivna wifi.

6. 2013-06-21 13:38

Labas rytas,
Atlingavome vakar šiaip ne taip iki ledyno ir ten apsistojome. Miegojome puikiai, išskyrus Genaną, jis skundės alia visą naktį nemiegojo, tik ant jo nesimato visai. O Andriukui galvą sopėjo, na bet tokie bajeriai praeina su amžiumi :)
A, bėja ne be arkliukų pagalbos ( logistiką suderinti pavyko vistik :zzz ), niekas nesiskūndė, neverkė dėl nežaboto gyvūnų išnaudojimo, o vietiniai vietiniai patenkiti priimė 200 larų ir nukulniavo lengvu žingsniu atgal į kaimą.
Noriu pasiskūsti dar. Linas kaip nuožmus bosasisijautė į savo nepajudinamo rolę, verčia visuspreską košę be sviesto ryti, baigiam išsibaikti visai, nežinau kaip čia suktis reiks. :eek Ar tik nebus bunt na karabie. Na žudyt tikrai jo neapsimoka, bet į vergiją sueitu, prekių paneštu ne menkai, tai nauda nors būtu ir atsivertu sviesto sandeliai :zzz

Skundikas
7. 2013-06-22 20:55

Labas,mielieji
Dar viena dienele musu praslinko, nuo ryto nesusipratimu su sviestu,visKas eme daug sklandziau vykti.Su visom prekem per keleta valandu daejom iki viesbucio,kuri islepe 21 amziaus europos gyventojai,pavadintu tiesiog landyne,taciau kadangi mes vieni is paskutiniuju mochikanu gebanciu isgyventi ir laukinio kapitalizmo ,ir laukines gamtos salygomis priemem si isbandyma su lengva sypsenele.. Pasnaude keleta valandeliu ”aklimatizacinio miego” isejom tokio pat pavadinimo ir pasivaiksciojimo,kuri sekmingai baigeme 3950 aukstyje surengtomis 100 metru sprinto varzybomis,kurias imdamas gudrumu,autoritetu ir mase laimejo musu gerbiamas siansejus Linas.
Vakare po vakarienes,gavome ne viena neikainojama patarima,kaip ”imti” virsune,o is sio statinio priziuretojo 1,5 litro ciacios buteli,kuri buvome priversti per jega ragauti -cia”kad kalnas nesupyktu”
O ta rytini sviesto bunta pavyko apmalsint ir neemem mes to Lino I vergija,nes pamanem ,kad brangiau serti ir saugot toki gargara teks nei is jo naudos isspausim. Tai toliau jis mus ant bado dietos laiko,nei lasiniu,nei daktariskos desros iki rytdienos kopimo I balna neisraso. Tik viena nauda is to gal tuo soninius gelbejimo ratus aptirpinsim..:)
Dar siandien buvo atlikta isskirtine fotosesija siandienos ivykiam pamineti. Pavadinta ji be abejo \'\'Kazbeko uzkariautojai\'\'. Heroju veiduose atsispindi nezabotas ryztas, valia,na ir jegos bei vikrumo nepamineti butu neteisinga(sprintas po to jau buvo)

Arturas :)

Artūras
8. 2013-06-22 21:04

Artūrui bravo, puiku, kad turi ką rašyti. Mes gi laukiam žinių.
O Linui papeikimas, negaliu net į puslapį įeiti, į jo sukurtą kelionės pristatymą, spyną uždėjęs. :(

9. 2013-06-24 18:29

Vaidai, linkejimai is sauletosios Indonezijos...as i Kupu Kupu Barong kalneli nevisada uzlipu, butler issikvieciu 8) tad respect, beja, cia vis dar taip pat grazu ir zalia, na pats zinai. I dziungles be taves neisiu :zzz . Tu gelbejimosi ratu ant sonu neturi, tai galetu duoti tau to sviesto. Laukiu ziniu, parasyk, kai tik galesi. P.S. spa ir pina kolada nuo ryto iki vakaro, galima taip ir nuskursti! O ka gi veikti, jei tu ant Kazbeko kazkur toli toli...

N.
10. 2013-06-25 21:36

Mes visi sveiki ir gyvi pasiekėm viršūnė Lino taktika pasiteisino ir be problem įvykdėme užduotį. Sedim 3700 m aukštyje, jau gurkšnojame čiačią. ryt žemyn. :zzz

Dalyvis
11. 2013-06-25 22:20

Čiačia uždraustas kaip dopingas. Šitaip jis veikia 3700 m aukštyje. 8)

12. 2013-06-26 00:05

Kazbekas mus priėmė, visą laiką atrodė, kad kalnas mums padeda. Oras buvo vėsus ir palankus sunkiam darbui, sniego pluta sąliginai tvirta, sniego tiltai ant ledyno plyšių irgi gerai laikė, tik porą kartų koja buvo įsmukusi. Visą laiką jautėsi sėkmė. Po sėkmingo įkopimo nusileidus iki meteo stoties, kaip žaibas trenkė žinia apie Ernesto mirtį nuo talibų rankos. Visa marga įvairių šalių alpinistų bendromenė sukrėsta, visi reiskia užuojautą ir pslaikymą. Po šiai minutei nesitiki, kad Ernesto nebėra.

13. 2013-06-26 06:44

Po keleto dieneliu, per kurias praejo ne vienas ivykis, buvo viskas "be rysio" tiesiogine prasme( tai elektros nebuvo, tai operatorius nesuveike)
Kadangi visiem jau aisku apie 6 asmenu be galo laiminga ikopima i didziojo Kazbeko virsune, Vilius priziurejo musu uki kuris buvo visas issaugotas ateities kartom t.y. kaip minimum bent keletui savaiciu kur zmones gales virti savo maloniai gaivinanti silta gerima bei jegu suteikiancia kosyte pries pasileidziant i zymiausia Gruzijos virsune.
O saugoti buvo ka...
Ginto pastangu (na rankele ir man teko prideti)ir Lino projekto deka atsiradusio statinio,kukliai pavaddinto virtuve, paziureti stojo cielos Ivairiu tautu delegacijos ir pavydedamos tokio saugaus komforto, svarste apie pasilikimo dar dienelei ar dviem siam atsiauriam kraste galimybei..:)
Virsunes emimo pradzia
Viena eilini ryta , prabude meteo stancijoj, musu , kaip pamenat vadinamoje tiesiog landyne, baraku ar podvodke, aptikome fakta, kad is to vamzdzio is kurio tekedavo vanduo prausimuisi bei kosem virti niekas neteka, suprate, kad ne is kelmo spirti esame, o musu oda yra skirta ir gerajam epidermio sluoksniui gamintis ,patraukem i Plato su pirmaja partija prekiu , sekmingam trumpalaikes gyvenvietes ikurimui. Viskas pavyko puikiai, gryzom atgal i savo padvodke, o ryta tokiomis pat aplinkybemis patraukeme su antraja krovinio dalimi i plato kurtis miegui ant sniego , o ryte ir i virsune stArtuoti.
Atvykus radome pastatyta viena palapine, kurioje buvo jau isikure Lenkijos pilieciai Kuba ir Bogdan, siaip neblogi zmones, kas parode ju gera veida dar po paros laiko.
Taigi paruosus vietas palapinems, Gintas emesi megAprojekto- virtuveles statybos, kuri pagal sumanyma, visu nuostabai buvo apie 1,5 m gylio, na ir panasiai virs sniego lygio iskilusi, kas puikiai saugojo musu arbatos virimo procesa nuo bet kokiu negandu. Musu Lenkai kraipe usa, o ir kiti uzsienieciai stebejosi projekto gigantiskumu. Tai si objekta ir palikom saugoti Viliukui, kuriam prie visako ir galva sopejo, o nuo chemijos suvartoto kiekio oda pagaugais ejo( net gerasis epidermis nepadejo:)
Ikopem i virsune su vejeliu, geras oras lydejes mus sio tripo metu ir si karta padejo mums laimingai pasiekti virsune ir atlikti ritualinemis jau tapuses nuotraukas...
Lenkai
Nusileidus nuo virsunes i padvodke musu lauke netiketumas. Ogi musu kaimynai lenkai vartoja sau Gruz. Konjaka su COCACOLA, prie ko atlapasirdziai pasiule prisijungti ir mums, mes be abejo pasinaudojom susidariusia proga ir greit istustinom netik ju tauriuosius gerimus, o ir savo cacos likucius. Zodziu susigiminiavom su tais dviem personazais, kad net pakvietem juos pas musu dedenka Rizo pernakvot ir i pirtele bendrai nueiti ir pagaliau isnaikinti 17 a aristokratijos taip garbinta gerojo epidermio sluoksni, kuris negeras buvo tik tuo, kad labai jau dvoke...
Na o rytoj ruosiames i kelia po gruzijos gurmanines, gastronomines ir architekturines platybes, tik neaisku dar kaip ir kelinta, nes visi gi savo nuomone tyri... Ryte bus ir matyt
Arturas

Artūras
14. 2013-06-26 18:56

Sveikinimai kolektyvui. Džiugu dėl jūsų žygio ir sėkmės.
Kažkaip sujaukė visas mintis apie keliones ir kalnus Ernesto nužudimas Pakistane. Sunku sveiku protu suvokti tai kas atsitiko.

15. 2013-06-26 18:47

Dabar jau Tbilisi, naktiniu traukiniu vaziuosim i Batumi.

16. 2013-06-27 07:06

Na štai mes ir Batumi. Valgom kačepuri, geriam diušes. Lengvas jūros vėjelis kedena plaukus. Po biški gyja iskirdusios lūpos. Kompaniją palaiko du lenkų alpinistai su kuriais kartu ir kopėme į Kazbeką.

17. 2013-06-29 13:41

Išbuvom dvi dienas Batumyje. Miestas-uostas-kurortas, nustenino savo spindesiu. Pastatyta daug naujų originalių dangoraižių, negailint pinigų apdailai. Gatvės išgrysros akmeninėm trinkelėm. trinkelės suklotos su raštais. Visame mieste įrengti dviračių takai, veikia Zuoko sistemos dviračių nuoma, kuria mes sėkmingai naudojomės. pliažai akmeningi, vanduo labai šiltas, saulė kaitri.
Ilgai kūnų kepinti neišėjo, kadangi saulė svilino negailestingai. Teko laiką leisti už stalo, ragaujant įvairius valgius ir gėrimus.
Šiandieną gryžome į Tbilisi, sėdom hodtelyje laukiame kol saulė nusiramins

18. 2013-06-30 08:53

Kas namo, kas Į Korsiką.
Gero skrydžio. :)

19. 2013-06-30 14:13

Vakar vakare papuoleme į vakarėlį. Vakarėlyje dainavo Rustavi ansamblio keturi nariai. Balsai auksiniai, draugiški bičai, prisižadėjom kai atvyks į Lietuvą gastrolių teks viską aprodyti.

20. 2013-08-07 18:49

Pozdrowienia dla przyjaciół z Litwy. Pozdrawia Bogdan i Kuba. :)

Pozdrowienia

Atnaujinta ( Sekmadienis, 09 kovo 2014 )