2011 07 03 Motociklais Pirėnų pusiasalyje - Serialo "Sunkus baikerių gyvenimas" n-nioliktas sezonas Spausdinti Siųsti el.paštu
Ketvirtadienis, 28 liepos 2011
Pravažiavau čia tokį ratuką apie Pirėnų pusiasalį, visai smagi kelionė gavosi, nors aišku su slidėm ar kalnais nepalyginsi. Pafotkinau truputi, aišku ir pakeverziojau kaip ir kas ten buvo.

Keletą metų bandau išlaikyt tokią tradiciją - pravažiuot su mocais ką nors gražaus, tai šiemet pavyko prasukt Portugaliją. Vakarų Europą kaip ir išvažinėjau, jei sveikatos užteks - suksiu į rytus, gal pavyks aplankyt kokį Baikalą,Vladivostoką, čia tai būtų kažkas.

Gintaro nuotraukos Spausti ČIA

Kitame puslapyje Gintaro pasakojimas.

Gintaro pasakojimas
"Nuotykiai tęsiasi"
(Serialo "Sunkus baikerių gyvenimas" n-nioliktas sezonas)

Nuotykiai prasidejo Lietuvoje - Wizzairo šposas - vietoj to, kad išliptume Barselonoje devintą vakaro - išlipom iš lėktuvo puse keturių ryto. Nusprendėme "nebenuodyt" organizmo miegu ir pradėti daryt kilometrus nuo keturių, gal pusė penkių ryto. Ir ką gi - nauja patirtis - serpantinai paryčiais tamsoje, man ir kitiems maurams gal ir nieko, bet Deima nusprendė ir baiką parduot, ir su tokiais baikeriais daugiau nebesisveikint. Bet užteko sustot kavos, sulaukt aušros - ir vėl smagu po visokias Ispanijas važinėt. Antras nuotykis - iškrovus baikus iš furos, Laimiui dingo faros, aišku, tai sunkumų nesudarė, po pusvalandžio viskas veikė. bet čia pirmos dienos nuotykiai nesibaigė. Vidurdienį Arvydui nuleido ratą-pasirodo, nutrūko keli stipinai, sulindo į kamerą, pasidžiaugėm kad , pavyko greit sutvarkyt, bet per anksti, už kelių kilometrų vėl išlakstė visi remontai, viskas baigėsi tuo, kad Arvydas liko Zaragosoje laukt remonto ir tikėtis mus pasyvyt, na o mums beliko tik Grand Opening show viešbutyje kaime už Zaragosos. Prieš tai dar aplankėm Belchite miestelį, apžiūrėjom per Ispanų pilietinį karą sugriautą ir tokį paliktą miestą. Reiktų paminėti, kad Arvydas ir be remontų suspėjo pasižymėt - kai visi aerouoste stumė laiką su alumi, Arvydas nusipirko vyno, tai greitai prilipo nauja kličkė - "bohema". Na, o Laimis irgi neatsilieka - ką reiškia vien išsireiškimas "užforšmačinta".Sunkus baikerių gyvenimas.

Antrą dieną nuvarėm į Pamploną, prisižiūrėjom pijokų San Fermino festivalyje, po to - link jūros, nakvojam bedrabutyje su dviaukštėm lovom (piligrimams), mes baliavojam, na ir piligrimai šlubi ir pavargę renkasi. Ryte - vel į kelią, visa diena Camino del Santjago piligrimų keliu, pavakary - Santjago de Kompostela, nakvoti pavažiavom iki Atlanto, kempingas prie vandenyno. Vakare ne tik sugrįžo į kolektyvą motociklą susitvarkęs Arvydas, bet ir prie mūsų prisijungė Robertas iš Londono. Sekanti diena - truputis Ispanijos ir pagaliau Portugalija. Kelias per kalnus, vynuogynai, serpantinai, pietums steikas už penkis eurus, po pietų - Portas. Labai gražus miestas, ne tik jį apvažiavom dieną, bet nusprendėme apžiūrėti naktį, tai nakvojam kempinge prie vandenyno keli kilometrai nuo Porto centro. Vakare pasivaikščiojom po miestą, padarėm nuotraukų, Peilis supjaustė balionų pardavėjui balionus - ir miegot. Iš Porto startuojam į Evorą, pavažiavę autostrada sukam į kalnus, labai graži diena serpantinuose, įvarėm į dviejų kilometrų aukštį, vakare ieškodami nakvynės užsukom į kažkokį kaimą, o ten - gražiausias viešbutis vienkiemyje, vidury kiemo - aštuoniolikto amžiaus koplyčia, vėl šventa vieta, į kurią kelis šimtmečius plaukė piligrimai ieškot ir ligų išgijimo, ir kitų negandų vejami. Ir šeimininkas labai puikus, ir kainą siūlėm mes, o ne jis - fantastinė nakvynė garantuota. Sunkus baikerių gyvenimas tęsiasi. Taigi - nakvynė, pusryčiai, ekskursija po koplyčią, baseinas, nuostabi atmosfera, daug puikių nuotraukų - ir viskas už 23 eurus personai. Ryte Evoroje užsukome į dar vieną įdomią koplyčią - iš vienuolių kaulų pastatytą. Ir kadangi jau taip sutapo, kad kelionė vis sukasi apie piligrimų kelius, bažnyčias, koplyčias - tai man, kaip vedliui, Laimis jau priklijavo Švento Ginto :) pravardę. Gelbėja tik tai, kad truputi pavyko reabilituotis pravedant koloną per kelis raudonus šviesoforus. Na, o, bet, tačiau - gyvenimas pilnas kontrastų, ir po pietų mes jau Faro maurynę - o čia karštis, dulkės, motociklų upė, net ir vietos palapinėms vos pavyko rasti. Kad ir kaip prastai viskas atrodė, kol kepino saulė, bet atėjo vakaras, atvėso, užgrojo "Iron Maiden" - ir supratom, kad gyvenimas tęsiasi, kad vertėjo pravažiuoti Europą, vertėjo prisiryt kelio dulkių, kad "Iron Maiden" - jėga.

Šventėje, kaip skaitytojas gali nuspėti, neužsibūvom - mūsų laukė Giblartaras. Vėl graži diena kelyje, paskutinis punktas Portugalijoje - nusimaudėm Atlante, smėlio pliažas kiek akys užmato, pirmoj dienos pusėje -autostrada, po to vėl kalnai, ši karta jau Andalūzijoje. Užsukom į Senetil los Bodegas, miestukas po uolomis, po to kelias saulėgražų laukais, o nakvot stojom truputi prieš Rondą. Vėl šaunus viešbutis, baseinas, pusryčiai, keturios žvaigždės - ir 15 eurų žmogui. Smagus kontrastas. Šiandien apturėjau problemų ir aš - maža to, kad nustojo veikti nugara, tai dar autostradoje užsičiaudėjo ir užgeso kovinis Spridžeris. Harlį pataisėm per kelias minutes, užteko išvalyti spinelės fiškės kontaktus, o ir dėl nugaros - kaip pasakė Laimis, važiuotum kur toliau, gal ir būtų problema, bet kai čia tik 7 tūkstančiai, tai argi čia problema :).

Ryte kelias kalnais, Rondos mieste aplankėm pirmąją koridos areną, pravažiavom kanjoną, po pietų - Gibraltaras, po to pavažiavom dar iki Granados, bet ir vėl diena pilna kontrastų - Peiliukui nusprogo baikas. Pradėjo varyt tepalą į tosolą, bet mūsų tai nesustabdė - išlupom termostatą, padarėm, kad pastoviai suktusi ventiliatorius, išleidom tepaluotą tosolą, pripylėm vandens ir iki nakvynės vietos davažiavo. Deimai Sporsteris irgi pradėjo spjaudytis tepalais, rytoj žiūrėsim, kaip važiuosis, kad tik nereiktų palikinėt motociklų.

Rytas už vakarą protingesnis, motociklai važiuoja visi. Deima, pasirodo, buvo blogai užsukus kamštį, Peiliuko Yamaha irgi važiuoja, jis su Peiliu nusprendė važiuoti link namų, na o likusi chebra ryte užsukom į Granadą, po to įvažiavom į Siera Nevada kalnus, pakilom į 2500 metrų, po to nusileidom serpantinais iki jūros, pavažiavom pajūriu, nakvojam pajūry, visą dieną karštis virš 40 laipsnių. Peiliai pavažiavo iki Alikantės, motociklas ligtai važiuoja, rytoj bandys grįžti į kolektyvą ir važiuoti kartu.

Ryte stojom į autobaną, ir pavakary jau buvom prie Barselonos, vieną dieną atidirbom, beveik 700 kilometrų, bet užtai ryt galim planuoti nakvynę Andoroje. Vakarojam kempinge, prisidarėm makaronų, prisikepėm dešrelių, ėjo pro šalį kempingo darbuotojas, tai Laimis nustebino ispanų kalbos žiniomis - pabandė pakeist dešreles į elektrą pasikrauti mobiliakui, tai skambėjo maždaug taip - meniaju uno rozeto į uno sasiskino, visa stovykla griūvo negyvi :). Peiliai vėl su mumis, pavažinėjo pora dienų atskirai - ir užteko, Yamaha važiuoja (kol kas), važiuosim toliau vėl kartu.
    Ryte startavom, šiandien - Pirėnai, iš pradžių Monserat vienuolynas, po to - serpantinais į Andorą, vakare kempinge tekilos vakarėlis - sunkus, pilnas kontrastų, baikerių gyvenimas tęsiasi.
   Ryte pasivaikščiojo chebra po Andorą, patikrino kainas parduotuvėse, aš tuo laiku prigrilinau dešrelių, užvagėm - ir į trasą. Visa diena serpantinuose, nakvojam kempinge Prancūzijoje už įpatingą kainą - 57 eurai už 12 žmonių. Gražūs keliai tuo ir baigėsi, rytoj - autostradomis namų link.

Dar viena nakvynė Prancūzijoje, tik jau šešiais šimtais kilometrų arčiau namų, vėl kempingas už 5 eurus žmogui, sekanti diena - vėl autostrados, tik šį kartą jau vokiškos, na o pavakare - sutikimas Niederjosoje, vokiečiai privirė sriubos, prikepė kepsnių, užtaisė vakarėlį, o dar ir Raimis paruošė siurprizą - niekas nesitikėjo, kad bus ir jis. Uždarymo šou iki paryčių, gitara, dainos, Čiornyj voron vidury nakties - sunkus baikerių gyvenimas. Keltas iš Kylio tik 23:00 vakare, tai išsimiegojom, pailsėjom, be nuotykių ir be lietaus, nors juodi lietaus debesys ir supo iš visų pusių, pasiekėme Kylį. Į Klaipėdą parplaukėm vakare, liko tik naktinis pasivažinėjimas iki namų.
Gintaras

Dar nėra nė vieno komentaro

Atnaujinta ( Ketvirtadienis, 28 liepos 2011 )