2010 06.24-07 02 Vaikų kelionė. Lenkija, Slovakija. Spausdinti Siųsti el.paštu
Antradienis, 15 birželio 2010

Aplankėm Juros rajoną Lenkijoje. Uolų laipiojimo rajonas. Tiesa sakant pirmą dieną aktyvų poilsį sugadino lietus. Padarėm kultūrinį pasivažinėjimą. Aplankėm Mirow ir Ogrodzieniec pilis. Toliau orai akivaizdžiai taisėsi. Išaušo puikus rytas. Tą progą mes susiorganizavome palaipiojimą  prie Rzedkowickie uolų. Dienos antroje pusėje patraukėm link Slovakijos.
Aukštuosiuose Tatruose šalia Štrbske Pleso praėjome du maršrutus. Pirmą dieną šviečiant saulei perėjome geltoną trasą. Maršrutas puikus tuo, kad  eina ratu. Tikrai vaizdingas, daug ežerų. Teko verstis per perėją 2300m. Šį maršrutą pavyko įveikti per 9 valandas. Tempas visų buvo nevienodas, tai buvo vienintelė priežastis, kodėl ilgokai užtrukome. Bet praėjome visi.
Antrą dieną ėjome žalia trasa link Krivan viršūnės 2493m. Pats maršrutas, išskyrus patį lipimą į viršūnę nėra vaizdingas. Tiesa sakant diena buvo apniūkusi. Tik kartais matėme saulę. Pasisekė tik užlipus į viršūnę. Kažkuriam momentui debesys prasisklaidė ir mums atvėrė vaizdus nuo viršūnės. Užlipo tik ištvermingiausi. Kai kurie patingėjo tęsti pradėtą žygi ir pasuko atgal. Maršrute užtrukome 8 valandas. Vakare pervažiavome į Sulovą. Vakarieniavome tik po dvylikos.
Sulove praleidome tris dienas. Sėkmingai palaipiojome. Maršrutai įdomus ir įvairūs pagal sudėtingumą. Svarbu, kad vaikams tai įkandama. Užsispyrę ir jaučiantis savo kūną, gan puikiai pralipo net šeštukinius maršrutus.
Vaikų buvo penkiolika. Amžius nuo 8 iki 15 metų.

Alpinizmo stovykla
Vieną dieną mama papasakojo apie alpinizmo stovyklą, kurios vadovas buvo mamos pažįstamas vardu Rolas.  Aš labai susidomėjau ir norėjau važiuoti kartu su broliu, bet brolis Juozas laukė kelionės į Prancūziją. Aš kas vakarą galvodavau apie stovyklą ir nekantravau į ją važiuoti. Likus kelioms dienoms paaiškėjo, kad nesusirenka brolio grupė ir kelionė į Prancūziją neįvyks. Jėga, važiuosim kartu. Prieš išvažiuojant dėjomės daiktus. Susidėjom, bet mama patikrino ir dėjomės dar kartą.
Išvykimo dienos ryte kėlėmės anksti. Lijo lietus. Visi rinkomės prie „Montis magija“ salės. Susipažinome su Rolu ir kitais vaikais. Draugijoje buvo daug gerų draugų. Kelionės metu mes labai tarpusavyje suartėjome. Iš pradžių važiavome į Lenkiją. Keliaudami į kempingą autobusiuke, mes žaidėme daug žaidimų ir daug kalbėjomės. Kai atvažiavome į kempingą, kuris buvo Jura parke, buvo likę nedaug laiko iki sutemų, todėl mes greitai statėm palapines ir po to žaidėme vandens karą ir futbolą. Antrą dieną dėl lietaus nelipome ant uolų, bet aplankėme didžiules viduramžių Lenkijos pilis ir pirmą kartą pamatėme uolas kokių Lietuvoje nė kvapo. Kitą dieną visi  buvo labai linksmi dėl to, kad lipome ant uolų. Mums labai sunku nebuvo, bet labai patiko. Nuo uolos viršūnės atsiverdavo labai gražus kraštovaizdis. Nulipę pavalgėme labai skanius pietus. Po to ir vėl korėmės uolų sienomis ir lindome į plyšius.
Tą pačią dieną važiavome į Slovakiją. Apsistojome kempinge, kuris mums ne taip  patiko kaip anas, nes jame nebuvo futbolo vartų. Pasistatę palapines ėjome miegoti. Kitą dieną ėjome sunkų, bet gražų kalnų treką. Kopdami į viršų padėjome nešti kuprines mergaitėms, už tai gavome šokoladą. Ėjome net devynias valandas, labai pavargome, bet pamatėme gražiausią ežerą iš visų matytų ežerų. Iš viršaus jis buvo mėlynos ir žalios  visų atspalvių spalvos, o priėjus artyn sidabro spalvos. Jis buvo nuostabus, žėrėjo kaip brangakmenis, o kalnai buvo didžiuliai, neaprėpiami, rūstūs, bet ir nuostabūs, bei gražūs, niekada žmogus nesukurs nieko didingesnio ir gražesnio.

Penktą dieną mes šturmavome dviejų kilometrų keturių šimtų metrų aukščio kalną. Pusė iš mūsų neužlipo. Mums labai patiko matyti sniegą vidury vasaros ir būti debesyse. Žiūrint nuo viršūnės namai atrodė maži kaip skruzdės. Valgydami pietus supratome kas yra maistas, nors pietūs buvo tik sūris, duona, lašinukai ir dešra mes juos valgėm kaip skaniausią patiekalą. Tik kalnuose gali suprasti ko vertas kiekvienas kąsnis. Lipdami žemyn mes matėme milžinišką krioklį kurio vanduo buvo kaip sidabrinis. Krioklys prilygo kalnų grožiui, jis buvo dvidešimt metrų aukščio ir jo nešamas vanduo teikė gyvybę nuostabioms kalnų pievoms, bei gyvūnams. Tą pačią dieną važiavome į geriausią iš visų kempingą. Ten prabuvome tris dienas kasdien lipome ant vis kitokių uolų. Sunkiausia buvo lipti ant šeštos kategorijos uolų. Lipdami įgijome daug patirties. Juozas išmoko būti saugu, tai yra laikyti žmogų virvėmis, kad jis nenukristų. Vakare žaidėme futbolą prieš kitus lietuvius iš „Montis magijos“, kurie taip pat atvažiavo laipioti uolomis. Laimėjome 10:2. Po futbolo ėjome į barą gert tradicinio slovakų gėrimo „Kofolos“. Devintą dieną futbolą laimėjome 8:2, o dešimtą futbolo nežaidėme.
Paskutinės dienos rytą visi tyliai susidėjome daiktus ir leidomės į kelią. Važiuodami užsukome į parduotuvę ir nupirkome tėvams „Kofolos“. Visą kelią atgal daug nekalbėjome, daug miegojome ir kai atėjo laikas atsisveikinti labai norėjosi, kad stovykla nebūtų pasibaigusi. Šioje stovykloje daug ko išmokome. Buvo smagu ir mes į ją dar sugrįšime.

Adomas ir Juozas

1. 2010-06-23 21:57

Rytoj, 06.00 išvykstam. Oras kažkiek baugina, bet viskas bus gerai. Pirmas taškas - Jura.
Kolektyvas - penkiolika vaikų ir trys vadovai.

Rolas
2. 2010-06-24 20:24

sekmingai atvaziavom,isikurem kempinge,viskas gerai.

3. 2010-06-25 11:24

Jonui linkejimai is Barselonos! Butinai parvesk lauktuviu i namus:) Ir parasykit kaip jums sekasi daugiau.

Jono mama
4. 2010-06-25 19:18

pas mus vis dar prastas oras,lankom pilis,zaidziam futbola.Su uolom kolkas liudna

5. 2010-06-27 12:04

2010.06.27. Mes Slovakijoj. Orai pagaliau geri. Mes palaipiojom.

6. 2010-06-27 17:22

pas mus viskas gerai. oras puikus. grįžtam iš maršruto. visi puikiai atlaikė.

7. 2010-06-28 21:30

Užlipom į Krivan viršūnę 2493 m. Dabar važiuojam į Sulovą. Gavom lietaus. Viskas gerai.

8. 2010-06-29 21:47

Palaipiojom uolom. Oras puikus. Futbolą laimėjom prieš montis magia 10-2. Mano vyrai-tikri vyrai.

9. 2010-06-30 10:10

Hohoho 10-2, cia turejo buti daug geresnis reginys nei Afrikoje! :)

Tadas
10. 2010-06-30 10:29

Na jus duodat Sėkmes

Linas
11. 2010-06-30 12:18

Malaciai! :)

Jono mama
12. 2010-06-30 13:53

Pas mus oras geras. Ir vėl ant uolų varysim.

13. 2010-06-30 15:09

taip ir toliau varykit ! uolos, futbolas, kopimas, kad gryztu tikrai tikri vyrai ! Linkejimai Viliui, jei dar spesit paskaityt !

Andrius
14. 2010-07-01 17:41

Linkejimai Vildai. Tegu nusiteikia, kad tik grizusi vel keliaus i palapine prie ezero. Minksta lova nusikels dar kelioms dienoms :x

Sekmes visiems

Arturas
15. 2010-07-01 18:36

Paskutinė diena laipiojimo. Nejaučiu, kad vaikai nori namo. Vadinasi kelionė pavyko. Emocijų, nuospaudų, mėlynių daug. Bet visi sveiki

16. 2010-07-01 20:08

Rytoj mes 7 ryto judam namu link.

17. 2010-10-11 16:13

futbola laimejot tik del to kad pas jus buvo daugiau zaideju :)

domas montis magios stovyklos

Atnaujinta ( Trečiadienis, 22 rugsėjo 2010 )