2010 žiemos linksmybės tesiasi arba paskutinės naujienos Spausdinti Siųsti el.paštu
Antradienis, 19 sausio 2010
Kad negalvotume, kad mes užmigę žiemos miegu, ar esam kaip kokie pieno pakeliai, parašysiu ką mes čia veikiam gūdžios žiemos vakarais, ir savaitgaliais.
Ogi daug spėlioti nereikia - slidinėjam, kartu atskirai ir visaip.
Kartais net reikia gelbėti katinus...

Taigi ir suplanuotas žygelis po Aukštadvario apylinkes įvyko!
Pilno suplanuoto maršruto neiveikėme, dėl didelio daugelio zirzimo: norim namo, žygeiviai po tiek daug nevaikšto ir panašioai :) pirštais nerodysiu kas zirzė nors tai buvo.... Žygis pasvyko, daug pamatėm smagiai pasiciožinėjom. Rolas tempiamas Karukos gaudė batonus, nors jų tikrai visiems pakako. Pakeliui sutikom Žygeivių kompaniją su slidėm ir pėsčių jų gal koks 30 ar daugiau buvo. Viso nučiuožėme 42.3 km apie pusę kelio mindami vėžes, braudamiesi per bryzgynus, na kaip visad, lengvų kelių neieškodami. Aplankėme Velnio duobę, Pamiškės piliakalnį, dar dvi duobes, Balandiškių piliakalnį, Beižoniu piliakalnį, Keiminę terasą, aukščiausia Dzūkijos aukštumų kalva Gedanonių kalną 257.3 m, čigonės kryžių, Gelionių kalvą, Antaveršio duobę.
Dalyvavo fiziškai sveikas vadas - Linas ir dalyviai - Marius, Merūnas, Giedrius, Robertas, Rolas, Vitalijus, Karuka.
 maršrutas spausti čia

2010 01 16-17 buvome Anykščių rajone apžiūrėti, ar Puntuko akmens velniai nenujojo, ar Rubikių ežeras dar neišdžiuvęs.
Gamta pasitiko gražiu šerkšno apdaru, smalsiais žvilgsniais iš krūmų stebėjo žvėrys. Galiu patvirtinti, kad viskas tvarkoje, tik siauruku niekas žiemą nevažinėja. Tikrinome dvi dienas, pakeliui lipom į piliakalnius, žiūrėjom į saugomus medžius. Šliuožėm siaurojo geležinkelio bėgiais vaikydami į visas puses stirnas.
Trys dalyviai čiuožė ir vienas bėgo. Taigi dalyvavo Justas, Robčikas, Linas ir uodeguotoji Karuka

2010_01_16-17 Anykščiai slidės Justo nuotraukos

Žemėlapis kaip mes čia keliavome:
Žiūrėti 2010_01_16-17 Sldėmis Anykščiai didesniame žemėlapyje

Ilgas savaitgalis Kuršių Nerijoje. Ši žiema nepaliko nuošalėje ir mūsų pajūrio. Sniego daug, vėžias sunku buvo minti. Kopų viršūnės nupustytos, tai kažkiek palengvino pakilimą stačiais šlaitais. Nusileidimai jau nestebino dažnom maudynėm sniege. Kaip stabdis gerai veikė nei iš to atsiradusi nusileidimo gale sniego pusnis. Bet gražiausia ir labiausiai akį traukė pats pajūris. Tokio dar neteko matyti. Statūs ledo šlaitai. Vietomis iškilę iki dviejų metrų. Nesu buvęs Šiaurėje, bet kažkodėl būtent taip isivaizduoju šiaurinį jūros krantą.

1. 2010-01-24 17:03

Visus netinginčius kviečiame slidinėti kartu,pažįstamus ir nepažįstamus galit rašyti ir man: This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it

2. 2010-01-24 19:19

O gal bus pesciuju grupele ? Man su lygumu slidem prastas reikalas, bet jei butu dar norinciu pesciom tai apsignklavus ciklopais galima butu pora valandu veliau i stovykla parklampoti

diedas
3. 2010-01-24 21:46

visus slidininkus, pėsčius, dviratininkus, baidarių mylėtojus į stovyklą jamsim

4. 2010-02-01 10:41

Ne visas kažkuo žymes duobes mūsų vadas aprašė. Jų buvo daug ir ne prie visų mes buvome. Bet nutempti iki jų Linas mus bandė. Kai ką ir pavyko.
O batonai šio žygio metu buvo įprastas dalykas. Jai ne pats, tai Karuka sėkmingai man padėjo.

Rolas
5. 2010-02-01 10:59

Na kad fiziškai sveikas, nepasakyčiau su skaudančia koja, parėjęs apsižiūrėjau, kad koja nuo pat šakumo iki kulno mėlyna dar nuo praeito savaitgalio raumens patempimo...

Linas

Atnaujinta ( Antradienis, 27 liepos 2010 )